Telefonia stacjonarna VoIP
VoIP (ang. voice over internet protocol) – technika umożliwiająca przesyłanie dźwięków mowy za pomocą łączy internetowych lub oddzielnych sieci wykorzystujących protokół IP, popularnie nazywana „telefonią internetową”.
Wirtualna centrala
Centrala telefoniczna działająca w chmurze - iPBX
Dzięki wirtualnej centrali utworzysz profesjonalny, telefoniczny system obsługi biura w oparciu o model "w chmurze" (cloud computing). Zapowiedzi, przekierowania (np. na telefon komórkowy), kolejkowanie, fax internetowy, poczta głosowa, nagrywanie rozmowy i wiele innych opcji, łącznie z samoobsługującym się sekretariatem możesz teraz wdrożyć w swojej firmie, bez ponoszenia kosztów zakupu sprzętowej centralki telefonicznej. Będziesz mógł wirtualnie spiąć różne lokalizacje (np. w różnych miastach), pokoje czy osoby (w tym pracowników zdalnych) w jeden, połączony obieg, przez który mogą "przechodzić" rozmowy telefoniczne bez potrzeby ich rozłączania.
Wszystkie Twoje numery funkcjonujące w ramach centrali, będą mogły łączyć się ze sobą bezpłatnie.
Osoby dzwoniące z zewnątrz m.in.
- szybciej uzyskają połączenie z konkretnym działem/pracownikiem,
- dowiedzą się z komunikatu głosowego: w jakie dni i w jakich godzinach można realizować rozmowy, jeśli dzwonią poza godzinami pracy, lub w jaki inny sposób się kontaktować (przykładowo: strona www, adres mailowy) gdy np. numer, z którym próbują się połączyć jest aktualnie zajęty,
- sprawnie wyślą fax,
- nagrają wiadomość na pocztę głosową.
Wirtualna centrala telefoniczna (iPBX) jest rozwiązaniem programowym, które daje szeroki wachlarz możliwości, nieporównywalnie większy w stosunku do tradycyjnego, drogiego rozwiązania sprzętowego (PBX). Z jej funkcjonalności mogą skorzystać zarówno małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa czy CallCenter.
iPBX 8 - opłata miesięczna
8 numerów wewnętrznych, 1 numer telefoniczny,
przekierowania, IVR: menu, kolejkowanie, warunki (33,00zł brutto)
iPBX 16 - opłata miesięczna
16 numerów wewnętrznych, 1 numer telefoniczny, 1 numer faksowy,
przekierowania, IVR: menu, kolejkowanie, warunki (58,00zł brutto)
iPBX 32 - opłata miesięczna
32 numery wewnętrzne, 1 numer telefoniczny, 1 numer faksowy,
przekierowania, IVR: menu, kolejkowanie, warunki (95,00zł brutto)
Opcja rozbudowy iPBX 16 i iPBX 32 - opłata miesięczna
10 numerów wewnętrznych (34,00 zł brutto)
Opcja nagrania komunikatu przez HaloNet - opłata jednorazowa
1 strona A4 (dla drugiej i kolejnych stron oraz poprawek - wycena z dokładnością do 1/2 strony) (207,00 zł brutto)
Dodatkowy numer telefoniczny w ramach iPBX - opłata roczna (6,00 zł brutto)
Dodatkowy numer faksowy w ramach iPBX - opłata roczna (30,00 zł brutto)
Rejestrator rozmów - usługa aktywna wyłącznie z Wirtualną centralą
Dodatkowy numer faksowy w ramach iPBX - opłata roczna (30,00 zł brutto) (33,00 zł brutto)
Rejestrator rozmów 10GB - opłata miesięczna (45,00 zł brutto)
Rejestrator rozmów 50GB - opłata miesięczna (120,00 zł brutto)
Opcja dodatkowego miejsca 5 GB - opłata za każde dodatkowo wykorzystane 5 GB (33,00 zł brutto)