Widzimy się wkrótce!

Szanowni Abonenci.

Sytuacja w naszym regionie niestety nadal jest trudna, postanowiliśmy więc, że w trosce o nasze i Państwa bezpieczeństwo nadal pracujemy w trybie zdalnym. Bierzemy jednak pod uwagę fakt, że dla części z Państwa załatwianie spraw drogą mailową jest trudne, dlatego dopuszczamy możliwość osobistego załatwienia sprawy w naszym Biurze Obsługi Klienta.

Jeżeli więc:

- pojawi się problem z routerem, zaistniała potrzeba żeby kupić nowy lub chcą Państwo by nasi technicy dokonali konfiguracji,

- potrzebują Państwo serwisu sprzętu, pomocy w konfiguracji systemu Windows,

- skończyła się umowa i planują Państwo oddać sprzęt będący naszą własnością,

- podpisanie umowy w trybie zdalnym jest dla Państwa problemem,

zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerami telefonów: 509598144 oraz 518355587.

Wizyta osobista w naszym BOK możliwa jest tylko po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym na konkretny termin i godzinę. Nasi pracownicy starają się zachować wszelkie środki ostrożności. Państwa prosimy o zakrycie ust i nosa np. maseczką, zdezynfekowanie rąk po wejściu oraz przestrzeganie zasady, że w BOK może znajdować się w danej chwili tylko jedna osoba.

Pamiętajcie, że znaczną większość drobnych awarii i spraw związanych z umowami jesteśmy w stanie załatwić zdalnie.