eBOK – elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Zachęcamy do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta w skrócie eBOK.

eBOK to multimedialny serwis umożliwiający Abonentowi bezpłatny dostęp do swego konta 24h/7dni w tygodniu, przystosowany jest również do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Nasze elektroniczne Biuro Obsługi Klienta zawiera m.in. następujące informacje:
– dane Abonenta
– historię wpłat
– saldo Abonenta
– listę posiadanych taryf
– przypisane urządzenie brzegowe (np. router)

W eBOK-u wydrukujesz również interesujące Cię faktury.
Za pośrednictwem systemu, w zakładce „Helpdesk” możesz zgłosić np. problem z działaniem usług, bądź wyjaśnić sprawę z płatnościami, nie wychodząc z domu.

Instrukcja logowania się do eBOK:

  1. W przeglądarce wpisujemy adres: www.ebok.skorpio.net.pl
  2. Logujemy się za pomocą ID oraz PIN (można w późniejszym czasie zmienić kod PIN na inny, poprzez eBOK). Dane te znajdują się na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych, zazwyczaj na drugiej stronie)
  3. Gotowe! Mamy dostęp do eBOK-a

Jeżeli nie posiadasz numeru ID oraz PIN-u możesz wysłać te dane na swój adres mailowy podany przy podpisywaniu umowy, poprzez wciśnięcie na stronie głównej „Przypomnienie danych do logowania”. System poprosi o podanie adresu mailowego oraz numeru PESEL/NIP.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami 509598144 lub 518355587.