Uważajcie na oszustów!

Szanowni Państwo, Zostaliśmy poinformowani przez naszego dostawce usług sms (serwersms.pl), iż dnia 19.04.2023 doszło do nieautoryzowanego dostępu do części danych bilingowych klientów. Informacje, które wypłynęły z profilu naszej firmy to: Nazwa oraz NIP naszej firmy, login oraz NASZ numer telefonu. Państwa dane zostały uchronione poprzez działania ów dostawcy. Jednak dmuchając na zimne przypominamy:Wiadomości, które wysyłamy […]

Stały publiczny adres IP w naszej ofercie!

W naszej ofercie znajdą Państwo niezmienny publiczny adres IP. Jaka jest różnica między adresem niepublicznym i czy jest to mi potrzebne? Słowem wstępu Czym jest adres IP:Adres IP jest to składający się z samych cyfr niepowielający się numer, który posiadają urządzenia łączące się z siecią. Różnice między adresem Publicznym a Prywatnym:Adres Publiczny – Jest to […]

Jak postępować podczas awarii Internetu/IPTV?

W przypadku braku wykupionych u nas usług dostępu do Internetu lub Telewizji (dalej określanej jako IPTV) zalecamy wykonać następujące kroki: Wyłączamy z prądu następujące urządzenia:1) Dekoder (w przypadku dostępu do naszej telewizji internetowej IPTV – czarne urządzenie podpięte do telewizora)2) Router (urządzenie z antenkami rozdzielające sygnał wifi)3) Switch (nie zawsze jest zamontowany, wieloportowe płaskie urządzenie, […]

FAQ — najczęstsze awarie oraz ich rozwiązania

W przypadku gdy na modemie światłowodowym: Świeci się czerwona dioda ALM/LOS/PON Oznacza ona zanik zasilania sygnału światłowodowego, najczęstsze powody występowania tego problemu: 1) Wypięta zielona/niebieska końcówka z modemu światłowodowego – należy wypiąć końcówkę i wpiąć ją ponownie, należy zwrócić uwagę na wypustkę na złączu, aby nie wpiąć końcówki „na odwrót”. Końcówka powinna wejść z lekkim […]

GIGA OFERTA w sieci Skorpio!

Większa prędkość wysyłania danych. Wprowadziliśmy nowe, szybsze transfery Internetu światłowodowego do 1 Gb/s! Naszych abonentów zachęcamy do podpisania nowych umów na korzystniejszych warunkach – wyższy transfer w tej samej cenie. Możesz zwiększyć prędkość wysyłania danych nawet trzykrotnie! Nowych abonentów zapraszamy do skorzystania z promocyjnej ceny montażu – instalacja i aktywacja usługi w cenie od 1,23 […]

Otwarte okno CANAL+ Premium – Gala Orły 2023

Szanowni Państwo, Już w najbliższy poniedziałek, 6 marca, w związku z galą ORŁY 2023, zostanie odkodowany CANAL+ Premium. Kanał będzie odkodowany dla abonentów pakietów Mini i Wielotematycznych oraz dla pakietów Bogaty, Korzystny i Podstawowy.  Najważniejsze polskie nagrody filmowe zostaną przyznane już w najbliższy poniedziałek, 6 marca!Miło nam poinformować, że w tym roku ponownie wspólnie będziemy […]

Bajkowe ferie zimowe – niespodzianka!

Ferie zimowe trwają w najlepsze. W JAMBOX trwają także FILMOWE ferie zimowe. Ale ale…Mamy dla Was niespodziankę! Obok filmowych ferii zimowych, chcemy Wam zaproponować… BAJKOWE ferie zimowe. Co to znaczy?Do końca lutego będziecie mogli oglądać bez przerwy, bez dodatkowych opłat fantastyczne kanały dziecięce! W otwartym oknie będą dostępne kanały: Dla abonentów Pakietów Podstawowych PLUS(Podstawowy i Korzystny): […]

Dostępność BOK

Informujemy, iż w dniach 29-30.12.2022 z powodu inwentaryzacji BOK i Sklep pozostaną zamknięte. Problemy z działaniem naszych usług można zgłaszać pod numerem telefonu 518 355 587. Numer serwisowy niezmiennie pozostaje czynny w godzinach: 9:00 – 20:00 przez 7 dni w tygodniu.